[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 583: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 639: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
تالار گفتگوی سرور کاسپین وو CaspianGC 2020-01-14T13:59:30+03:30 http://forum.caspiangc.ir/app.php/feed 2020-01-14T13:59:30+03:30 2020-01-14T13:59:30+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=4553#p4553 <![CDATA[مباحث عمومی • BONE SHIELD BUGGED AGAIN]]>
حدودا 1 ماه یا 2 ماه پیش بود که آپدیت دادید روی سرور و parry chance فیکس شد اما یکی از level های DK دوباره مثله اوایل ریلم قبل به اصطلاح BUG شده
Name Level : Bone Shield

دوباره stack هاش سریع میپره و ICD یا همون INTERNAL COOLDOWN بین STACK هاش وجود نداره

این اسپل رو اواسط ریلم قبل فیکس کردید و تا همین یکی دو ماه پیش که آپدیت دادید فیکس بود اما آلان باگ شده

لطفا پیگیری کنید چون این اسپل خیلی تاثیر گذاره ، هم توی PVP و هم توی PVE

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط ShahinDiseases — سه شنبه ژانویه 14, 2020 1:59 pm


]]>
2019-01-09T00:01:40+03:30 2019-01-09T00:01:40+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3711#p3711 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: باگ ‍‍پت Argent Squire - NPC]]>
نوع باگ NPC
با سلام
من دو روز پیش پت Argent Squire‌رو گرفتم. تو ریلم قبلی هم این پت رو داشتم و میتونستم باهاش ترید کنم ولی این سری نمیتونم ترید باهاش کنم. لطفا بررسی کنید.
با تشکر
سلام ،
ممنون از ریپورت شما - به زودی بررسی میشه
سلام این به زودی دقیقا کی هست؟ دو ماه زمان کمیه واسه رفع باگ؟

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط mkazemi — چهار شنبه ژانویه 09, 2019 12:01 am


]]>
2018-12-28T04:08:17+03:30 2018-12-28T04:08:17+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3676#p3676 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Report Bug]]>
Parry Chance هنوز فیکس نشده ؟

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط ShahinDiseases — جمعه دسامبر 28, 2018 4:08 am


]]>
2018-12-28T04:01:50+03:30 2018-12-28T04:01:50+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3675#p3675 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Dodge And Parry Diminishing Returns]]>

درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

من تمام 3 لینک معتبری که گداشتی رو خوندم اما چیزی که تایید کنه بعد از Parry یا Dodge دادن چند Attack ، شما Parry IMMUNE یا Dodge IMMUNE بشید پیدا نکردم و برعکسش چیزی که پیدا کردم این بود که چیزی به اسم Dodge IMMUNE یا Parry IMMUNE وجود نداره و اینکه Before Diminishing Returns روی استات های Avoidance تاثیرش با Crown Control Effect متفاوته

There is no "reset" to DR. As you acquire more dodge/parry rating, the ratings provide less and less points of dodge/parry percentage


یه توضیح مختصر میدم :1- Before Diminishing Returns رو ترجمه نکنید چون با ترجمه کردن دچار اشتباه میشد -2- Before Diminishing Returns یه قانونه و برای هر استاتی متفاوته ، اگه شما میبینید که زیر Parry یا Dodge این قانون نوشته شده یعنی از این قانون پیروی میکنه

اگه ممکنه اون قسمت لینک که حرف شما رو تایید میکنه رو اینجا کپی کنید .

ممنون
سلام و درود مجدد به شما.
نخیر ما اصلاً چیزی به اسم Immune برا Dodge و Parry نداریم .
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812
این جمله رو پیدا کنین :
Or after dodging, the chance is reduced further and further until an actually attack lands. After that your dodge chance gets refreshed back to full strength
من اون مثال Immune رو اصلاً واسه نوع دیگه ای از DR زدم. بله معلومه که کاملاً متفاوت هست . میگم یه خورده پیچیدس.
حالا این که بعد از این که زیاد Parry دادین مثلاً و وارد بازه ی DR شدین دیگه همون قدر Parry Chance که از اول داشتین رو ندارین. بعد از این که یک Attack رو هیرو شما Hit شد Parry Chance شما به حالت اولیه بر میگرده . (متفاوته با DR مربوط به CCE ) البته واسه Parry چنین اتفاقی خیلی خیلی نادر هست و بیشتر مربوط به کلاس هایی هست که Dodge Chance بسیار بالایی هستن و یا میشن(با استفاده از Spell هاشون) مثل Rogue یا Feral Druid . چون خیلی محاله شما چندین Attack رو پشت هم Parry بدین اما در مورد Dodge یک امر ممکن هست . در مورد این قسمت از DR خیلی مطلب نوشته نشده و چون WOTLK کلاً دیگه پروندش بسته شده خیلی از موضوع ها بهش ساخته و پرداخته نشده. واسه دونستن خیلی از این نکات بایستی دوستانی داشته باشین که حالا یا در ساخت بازی دخالت داشتن یا اطلاعات بالایی دارن ..
یکی از مشکلات هم دقیقاً همینه که چون WOTLK دیگه دورانش تموم شده یه سری چیزا که مربوط به Patch های بالا تر هست رو نسبت میدن به همین Patch. مخصوصاً Source هایی مثل Wowhead و ... که دیگه Up to Date نیستن واسه WOTLK.
همین جمله بالا هم که من خیلی شانسی پیداش کردم هم اگه نبود کلاً هیچ منبعی نداشتم. اما چون پیگیر شدین یعد از کلی جست و جو کردن واستون پیدا کردم میتونین اینجا بخونین :
https://forums.galaxy-of-heroes.starwar ... -dodge-ect
جمله اصلی اگه وقت نداشتین اینه :
You Dodge an attack, and your hero has a 2 turn window with a lower chance to dodge (but you still could...just less of a chance). If you don't Dodge within those two turns, you go back to your normal rate, and if you do, it resets your "turn cooldown" and you have an even lower chance.
اینها تئوری DR هستن . و اون چیزی هم که برای Chance شما میگین کاملاً درسته اما DR فقط واسه Chance نیست.
راستش من چون فکر میکردم کسی(البته به غیر از شما ;) ) راجع به DR مربوط به Dodge و Parry چیزی نمیدونه یه مثالی زدم که تا حدودی متوجه خود DR بشن کسایی که مطالب رو میخونن.. وگرنه حرفای شما راجع به تفاوت DR مربوط به Dodge n Parry با DR مربوط به CCE درسته.
امیدوارم ابهامی پیش نیاد.
سلام

این جمله رو اصلا هر جور سعی کردم نتونستم قبول کنم :) :

حالا این که بعد از این که زیاد Parry دادین مثلاً و وارد بازه ی DR شدین دیگه همون قدر Parry Chance که از اول داشتین رو ندارین.

ولی بازم خوبه که پلیر هایی تو ایران وجود داره که این مقدار اطلاعات رو از بازی که میکنن دارن

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط ShahinDiseases — جمعه دسامبر 28, 2018 4:01 am


]]>
2018-11-25T02:28:00+03:30 2018-11-25T02:28:00+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3668#p3668 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Succubus.]]>
خب سلام به همگی دوستان عزیز و دست اندر کار... ;)
بالاخره تونستم Movie رو که گویای Bug های بسیار بسیار زیادی واسه Pet کلاس Warlock هست رو بگیرم.
توضیحات که قبلاً راجع به Pet بود رو داده بودم. ابتدا Movie رو ببینین بعدش توضیحات رو بخونین.
لینک: http://s8.picofile.com/file/8342754134/ ... 2.mp4.html

خب دوستان عزیز. همونطور که میبینین Pet بدون هیچ گونه Cast time به راحتی هر چه تمام تر داره Seduction رو میزنه..
نکته جالب تر !!! همون طور که میبینین از حالت Invisibility هم بیرون نیومده !!
حالا نکته خیلی خیلی خیلی جالب تر 8-) ! همون طور که میبینین هیچ منبعی (Mana ) هم مصرف نمیکنه ! :!: در صورتی که Mana Cost اون Spell برای Pet تقریباً 700 تاست !چی از این بهتر !
با اون همه Damage که میده این کلاس باحال.. این همه Bug هم داره ( بقیش رو بعداً Movie میگیرم) . 3 تا Bug تو یه Movie خیلی کوتاه.. جالبه نه؟ 8-)

قضاوت با شما :roll:
ابتدا تشکر میکنم از شما که از طریق فروم گزارش باگ خودتون رو انجام میدهید .
این باگ نیز فیکس شد و در آپدیت بعدی بر روی سرور اعمال خواهد شد .

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط -ST- — یک شنبه نوامبر 25, 2018 2:28 am


]]>
2018-11-25T02:21:33+03:30 2018-11-25T02:21:33+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=2999&p=3667#p3667 <![CDATA[سوال از تیم پشتیبانی • Re: bug talent warlock (demon)n]]> ببینید شما اسپل را از یک طرف که اشتباه است نگاه میکنید یک توضیح مختصری دوباره خواهم داد

شما یک تلنت دارید که دو ثانیه از مدت زمان اسپلتون کم میکنه به عبارتی وقتی اسپل شما به طور فرض 6 ثانیه هست میشود 4 در توضیحات اسپل هم گفته شده از پایه اسپل کم میشه و بعد از گرفتن تلنت پایه بر اساس همان فرض خواهد شد .

و از این مقدار باید مقدار درصد کم بشود هر مقداری که بشود صحیح و مورد قبول ما هست .
سری قبلی تغییراتی دادیم و از بیس بالا شروع کردیم که این اشتباه بود و الان به درستی فیکس شده .
موفق باشید .

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط -ST- — یک شنبه نوامبر 25, 2018 2:21 am


]]>
2018-11-20T09:13:30+03:30 2018-11-20T09:13:30+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=2999&p=3574#p3574 <![CDATA[سوال از تیم پشتیبانی • bug talent warlock (demon)n]]> ye bug too talente warlocke demon ijad shode ke ghablanam shahedesh boodim
cast time e soul fire zire 30% hp boss bayad 40% kamtar she ke be modate 1 hafte fixesh kardin :| vali dobare cast time ro bordin bala
.shayad hodode 10% cast time soul fire miad paiin! dar sorati ke bayad 40% bashe
sharayet torie ke dige kamtar kasi warlock demon bazi mikone
in moshkel ghablanam pish omade bood ke fixesh kardin vali dobare in moshkel bargashte

moshkelat faghat too classe warlock demon nist
kheili az warrior ha va paladin ha ham az dps low classeshon shakian
hala man etela ate daghighi rajebe moshkele oon class ha nadaram vali hade aghal chizi ke bayad too server fix bashe levele hero hast.

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط cruelknight — سه شنبه نوامبر 20, 2018 9:13 am


]]>
2018-11-19T21:05:48+03:30 2018-11-19T21:05:48+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3556#p3556 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Dodge And Parry Diminishing Returns]]>



Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا
درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

من تمام 3 لینک معتبری که گداشتی رو خوندم اما چیزی که تایید کنه بعد از Parry یا Dodge دادن چند Attack ، شما Parry IMMUNE یا Dodge IMMUNE بشید پیدا نکردم و برعکسش چیزی که پیدا کردم این بود که چیزی به اسم Dodge IMMUNE یا Parry IMMUNE وجود نداره و اینکه Before Diminishing Returns روی استات های Avoidance تاثیرش با Crown Control Effect متفاوته

There is no "reset" to DR. As you acquire more dodge/parry rating, the ratings provide less and less points of dodge/parry percentage


یه توضیح مختصر میدم :1- Before Diminishing Returns رو ترجمه نکنید چون با ترجمه کردن دچار اشتباه میشد -2- Before Diminishing Returns یه قانونه و برای هر استاتی متفاوته ، اگه شما میبینید که زیر Parry یا Dodge این قانون نوشته شده یعنی از این قانون پیروی میکنه

اگه ممکنه اون قسمت لینک که حرف شما رو تایید میکنه رو اینجا کپی کنید .

ممنون
سلام و درود مجدد به شما.
نخیر ما اصلاً چیزی به اسم Immune برا Dodge و Parry نداریم .
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812
این جمله رو پیدا کنین :
Or after dodging, the chance is reduced further and further until an actually attack lands. After that your dodge chance gets refreshed back to full strength
من اون مثال Immune رو اصلاً واسه نوع دیگه ای از DR زدم. بله معلومه که کاملاً متفاوت هست . میگم یه خورده پیچیدس.
حالا این که بعد از این که زیاد Parry دادین مثلاً و وارد بازه ی DR شدین دیگه همون قدر Parry Chance که از اول داشتین رو ندارین. بعد از این که یک Attack رو هیرو شما Hit شد Parry Chance شما به حالت اولیه بر میگرده . (متفاوته با DR مربوط به CCE ) البته واسه Parry چنین اتفاقی خیلی خیلی نادر هست و بیشتر مربوط به کلاس هایی هست که Dodge Chance بسیار بالایی هستن و یا میشن(با استفاده از Spell هاشون) مثل Rogue یا Feral Druid . چون خیلی محاله شما چندین Attack رو پشت هم Parry بدین اما در مورد Dodge یک امر ممکن هست . در مورد این قسمت از DR خیلی مطلب نوشته نشده و چون WOTLK کلاً دیگه پروندش بسته شده خیلی از موضوع ها بهش ساخته و پرداخته نشده. واسه دونستن خیلی از این نکات بایستی دوستانی داشته باشین که حالا یا در ساخت بازی دخالت داشتن یا اطلاعات بالایی دارن ..
یکی از مشکلات هم دقیقاً همینه که چون WOTLK دیگه دورانش تموم شده یه سری چیزا که مربوط به Patch های بالا تر هست رو نسبت میدن به همین Patch. مخصوصاً Source هایی مثل Wowhead و ... که دیگه Up to Date نیستن واسه WOTLK.
همین جمله بالا هم که من خیلی شانسی پیداش کردم هم اگه نبود کلاً هیچ منبعی نداشتم. اما چون پیگیر شدین یعد از کلی جست و جو کردن واستون پیدا کردم میتونین اینجا بخونین :
https://forums.galaxy-of-heroes.starwar ... -dodge-ect
جمله اصلی اگه وقت نداشتین اینه :
You Dodge an attack, and your hero has a 2 turn window with a lower chance to dodge (but you still could...just less of a chance). If you don't Dodge within those two turns, you go back to your normal rate, and if you do, it resets your "turn cooldown" and you have an even lower chance.
اینها تئوری DR هستن . و اون چیزی هم که برای Chance شما میگین کاملاً درسته اما DR فقط واسه Chance نیست.
راستش من چون فکر میکردم کسی(البته به غیر از شما ;) ) راجع به DR مربوط به Dodge و Parry چیزی نمیدونه یه مثالی زدم که تا حدودی متوجه خود DR بشن کسایی که مطالب رو میخونن.. وگرنه حرفای شما راجع به تفاوت DR مربوط به Dodge n Parry با DR مربوط به CCE درسته.
امیدوارم ابهامی پیش نیاد.

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Hyperion22 — دو شنبه نوامبر 19, 2018 9:05 pm


]]>
2018-11-19T05:16:35+03:30 2018-11-19T05:16:35+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3546#p3546 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Dodge And Parry Diminishing Returns]]>
با سلام.
مباحث Report جدیداً یکم پیچیده تر میشه اما به هر حال سعی میکنم خیلی ساده توضیح بدم.
همونطور که میدونین Dodge و Parry دارای Diminishing Returns هستن. حالا Diminishing Returns چیه با یه مثال توضیح میدم.
مثلاً شما یک Target رو Stun میکنین . برای بار اول (در بازه زمانی کوتاه) Target شما به اندازه ی کل Time که اون Spell نوشته (مثلاً 5 ثانیه) Stun میشه. برای بار دوم مثلاً Stun میدین (نباید زیاد بین Stun ها فاصله ای باشه ) دیگه همون اندازه Stun نمیشه بلکه کمتر(مثلاً 2.5 ثانیه) و برای بار بعد باز هم کمتر میشه و اگر دوباره بزنین دیگه IMMUNE میخوره. این مثال رو تا اینجا داشته باشین.(این که شکی توش نیس)
حالا واسه Dodge و Parry هم چنین شرایطی وجود داره. یعنی هیرو شما اگر چند Attack رو در یک بازه زمانی کوتاه پشت سر هم Dodge یا Parry داد دیگه باید وارد بازه ی Diminishing Returns بشه و برای یک مدت کوتاه دیگه Dodge یا Parry نمیده (از هم جدا حساب میشن یعنی Parry دارای DR مخصوص به خودش هست و Dodge هم همینطور ).
در حال حاضر DR در مورد Dodge , Parry مشکل دار هست . یا اصلاً Diminishing Returns وجود نداره در حالت فعلی یا این که ناقص کار میکنه. واسه Block ما Diminishing Returns نداریم.
http://s8.picofile.com/file/8342922968/ ... 151215.jpg
همونطور که میبینین زیر Parry Chance یه عبارت نوشته : Before Diminishing Returns . یعنی قبل از اینکه شما چند تا Parry بدین و وارد DR بشین مثلاً 5 % Parry Chance دارین. و اگه وارد DR شدین دیگه Parry ندارین.(یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه هست)
بعد از اینکه DR تموم بشه Dodge Chance یا Parry Chance شمه به حالت Fix و کامل خودش برمیگرده (در این مورد با DR مربوط به Stun و ... متفاوت هست)
http://s9.picofile.com/file/8342923700/ ... 151219.jpg
http://s9.picofile.com/file/8342923684/ ... 151216.jpg
همونطور که میبینین Block دارای DR نیست.
برای اطلاعات بیشتر :
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/9694049588
https://www.mmo-champion.com/threads/10 ... ng-returns
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا
درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

من تمام 3 لینک معتبری که گداشتی رو خوندم اما چیزی که تایید کنه بعد از Parry یا Dodge دادن چند Attack ، شما Parry IMMUNE یا Dodge IMMUNE بشید پیدا نکردم و برعکسش چیزی که پیدا کردم این بود که چیزی به اسم Dodge IMMUNE یا Parry IMMUNE وجود نداره و اینکه Before Diminishing Returns روی استات های Avoidance تاثیرش با Crown Control Effect متفاوته

There is no "reset" to DR. As you acquire more dodge/parry rating, the ratings provide less and less points of dodge/parry percentage


یه توضیح مختصر میدم :1- Before Diminishing Returns رو ترجمه نکنید چون با ترجمه کردن دچار اشتباه میشد -2- Before Diminishing Returns یه قانونه و برای هر استاتی متفاوته ، اگه شما میبینید که زیر Parry یا Dodge این قانون نوشته شده یعنی از این قانون پیروی میکنه

اگه ممکنه اون قسمت لینک که حرف شما رو تایید میکنه رو اینجا کپی کنید .

ممنون

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط ShahinDiseases — دو شنبه نوامبر 19, 2018 5:16 am


]]>
2018-11-18T22:14:46+03:30 2018-11-18T22:14:46+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=2972&p=3540#p3540 <![CDATA[آخرین اخبار • Arena Spectator]]>
در جلسه قبلی قول Arena Spectator رو به شما دادیم که خوب کاری سخت و زمان بر بود - تلاش خود رو کردیم که به بهترین شکل ممکن این امکان رو برای شما فراهم کنیم .
امیدواریم که تلاش ما رضایت شما دوستان عزیز رو به همراه داشته باشه .

برای استفاده از Arena Spectator به یک Add-on نیاز دارید که به زودی در همین پست قرار داده خواهد شد .

برای مشاهده Arena شما 2 راه دارید :
1- اسم فرد مورد نظر رو در who/ پیدا میکنید و روی گزینه Spectate کلیک میکنید .
نکته : نباید داخل Raid یا Group باشید - فرد مورد نظر باید داخل Arena باشه .
2- روی فرد مورد نظر کلیک راست میکنید و گزینه Subscribe رو میزنید - در صورت انتخاب این گزینه وقتی شخص مورد نظر وارد Arena بشه برای شما پیغامی میاد که در صورت Accept کردن شروع به دیدن Arena میکنید .
تصویر



در Arena اگر روی HP Bar هر کس 2 بار کلیک کنید شما رو جای اون بازیکن قرار میده و در صورت 1 بار کلیک کردن به حالت قبلی برمیگردین .

تصویر


1- Buff ها
2- Debuff ها
3- Hp Bar کسی که روش کلیک کردین و Target
4- برای خروج از Arena روی این گزینه کلیک کنید





.: تیم کاسپین آرزوی لحظاتی خوش برای شما در کنار خوانواده چند هزار نفری کاسپین دارد :.

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Mimiron — یک شنبه نوامبر 18, 2018 10:14 pm


]]>
2018-11-18T07:04:09+03:30 2018-11-18T07:04:09+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3530#p3530 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Dodge And Parry Diminishing Returns]]>
با سلام.
مباحث Report جدیداً یکم پیچیده تر میشه اما به هر حال سعی میکنم خیلی ساده توضیح بدم.
همونطور که میدونین Dodge و Parry دارای Diminishing Returns هستن. حالا Diminishing Returns چیه با یه مثال توضیح میدم.
مثلاً شما یک Target رو Stun میکنین . برای بار اول (در بازه زمانی کوتاه) Target شما به اندازه ی کل Time که اون Spell نوشته (مثلاً 5 ثانیه) Stun میشه. برای بار دوم مثلاً Stun میدین (نباید زیاد بین Stun ها فاصله ای باشه ) دیگه همون اندازه Stun نمیشه بلکه کمتر(مثلاً 2.5 ثانیه) و برای بار بعد باز هم کمتر میشه و اگر دوباره بزنین دیگه IMMUNE میخوره. این مثال رو تا اینجا داشته باشین.(این که شکی توش نیس)
حالا واسه Dodge و Parry هم چنین شرایطی وجود داره. یعنی هیرو شما اگر چند Attack رو در یک بازه زمانی کوتاه پشت سر هم Dodge یا Parry داد دیگه باید وارد بازه ی Diminishing Returns بشه و برای یک مدت کوتاه دیگه Dodge یا Parry نمیده (از هم جدا حساب میشن یعنی Parry دارای DR مخصوص به خودش هست و Dodge هم همینطور ).
در حال حاضر DR در مورد Dodge , Parry مشکل دار هست . یا اصلاً Diminishing Returns وجود نداره در حالت فعلی یا این که ناقص کار میکنه. واسه Block ما Diminishing Returns نداریم.
http://s8.picofile.com/file/8342922968/ ... 151215.jpg
همونطور که میبینین زیر Parry Chance یه عبارت نوشته : Before Diminishing Returns . یعنی قبل از اینکه شما چند تا Parry بدین و وارد DR بشین مثلاً 5 % Parry Chance دارین. و اگه وارد DR شدین دیگه Parry ندارین.(یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه هست)
بعد از اینکه DR تموم بشه Dodge Chance یا Parry Chance شمه به حالت Fix و کامل خودش برمیگرده (در این مورد با DR مربوط به Stun و ... متفاوت هست)
http://s9.picofile.com/file/8342923700/ ... 151219.jpg
http://s9.picofile.com/file/8342923684/ ... 151216.jpg
همونطور که میبینین Block دارای DR نیست.
برای اطلاعات بیشتر :
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/9694049588
https://www.mmo-champion.com/threads/10 ... ng-returns
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا
درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Hyperion22 — یک شنبه نوامبر 18, 2018 7:04 am


]]>
2018-11-18T00:05:51+03:30 2018-11-18T00:05:51+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3513#p3513 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Dodge And Parry Diminishing Returns]]>
با سلام.
مباحث Report جدیداً یکم پیچیده تر میشه اما به هر حال سعی میکنم خیلی ساده توضیح بدم.
همونطور که میدونین Dodge و Parry دارای Diminishing Returns هستن. حالا Diminishing Returns چیه با یه مثال توضیح میدم.
مثلاً شما یک Target رو Stun میکنین . برای بار اول (در بازه زمانی کوتاه) Target شما به اندازه ی کل Time که اون Spell نوشته (مثلاً 5 ثانیه) Stun میشه. برای بار دوم مثلاً Stun میدین (نباید زیاد بین Stun ها فاصله ای باشه ) دیگه همون اندازه Stun نمیشه بلکه کمتر(مثلاً 2.5 ثانیه) و برای بار بعد باز هم کمتر میشه و اگر دوباره بزنین دیگه IMMUNE میخوره. این مثال رو تا اینجا داشته باشین.(این که شکی توش نیس)
حالا واسه Dodge و Parry هم چنین شرایطی وجود داره. یعنی هیرو شما اگر چند Attack رو در یک بازه زمانی کوتاه پشت سر هم Dodge یا Parry داد دیگه باید وارد بازه ی Diminishing Returns بشه و برای یک مدت کوتاه دیگه Dodge یا Parry نمیده (از هم جدا حساب میشن یعنی Parry دارای DR مخصوص به خودش هست و Dodge هم همینطور ).
در حال حاضر DR در مورد Dodge , Parry مشکل دار هست . یا اصلاً Diminishing Returns وجود نداره در حالت فعلی یا این که ناقص کار میکنه. واسه Block ما Diminishing Returns نداریم.
http://s8.picofile.com/file/8342922968/ ... 151215.jpg
همونطور که میبینین زیر Parry Chance یه عبارت نوشته : Before Diminishing Returns . یعنی قبل از اینکه شما چند تا Parry بدین و وارد DR بشین مثلاً 5 % Parry Chance دارین. و اگه وارد DR شدین دیگه Parry ندارین.(یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه هست)
بعد از اینکه DR تموم بشه Dodge Chance یا Parry Chance شمه به حالت Fix و کامل خودش برمیگرده (در این مورد با DR مربوط به Stun و ... متفاوت هست)
http://s9.picofile.com/file/8342923700/ ... 151219.jpg
http://s9.picofile.com/file/8342923684/ ... 151216.jpg
همونطور که میبینین Block دارای DR نیست.
برای اطلاعات بیشتر :
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/9694049588
https://www.mmo-champion.com/threads/10 ... ng-returns
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط ShahinDiseases — یک شنبه نوامبر 18, 2018 12:05 am


]]>
2018-11-18T23:13:42+03:30 2018-11-17T23:22:56+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3511#p3511 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Basic Dispels]]>
س م .
همون طور که میدونین بعضی از Spell ها و Ability ها دارای Basic Dispel هستن مثل : Bladestorm(Warrior)----Master`s Call(Hunter)-Hand of Freedom(Paladin)---
Dispersion(Priest Shadow) ---[Bestial Wrath])(Hunter-BM)
شاید چند Spell دیگه هم وجود داشته باشه و من عنوان نکردم که خودتون اضافه کنین.
خب حالا مشکل چیه : وقتی شما یکی از این Spell هارو Use میدین بایستی تمامی Debuff هایی که شما رو Slow میکنن از روی شما Dispel بشه. مثل : Frost Bolt -Cone of Cold - ShadowFlame و غیره.. درسته که اون Slow دیگه روی هیرو شما کار ساز نیست اما باز هم نیازمند Dispel هست و این واسه شما دردسر درست میکنه. مثلاً وقتی شما به خودتون Hand of Freedom میدین بایستی همه ی Slow های شما Dispel شه. (شما Slow نیسین اما Debuff مربوط به Slow از روی شما Dispel نمیشه و این Bug هست). فکر نکنم این موضوع ساده نیازی به Movie داشته باشه اما در صورت نیاز حتماً Movie هم ارائه میکنم. (واسه PVP بسیار حائز اهمیت هست )
یه نکته دیگه اضاف میکنم : در کل Time که این Spell ها فعال هستن نبایستی هیچ گونه Debuff که باعث Slow شدن شما میشه روی شما بیفته (مثلاً کل Time که شما Bestial Wrath رو Use دادین به هیچ وجه نباید Debuff مربوط به Frost Bolt روی شما بیفته (هرچند که Damage رو میده) این واسه تمامی Spell های دارای Basic Dispel صادق هست.

باز شما از تصورات و برداشت های خودت تصمیم گرفتی ! از Spell که خودت مثال زدی میپرسم ، کجای این Spell نوشته Debuff ها رو Remove میکنه ؟
تصویر
Immunity to Movement Impairing Effects دقیقاً همین منظور رو داره. وقتی شما IMMUNE باشین نسبت به Slow .خب حالا منظور شما چیه ؟ یعنی Debuff ها باستی Immune نشه؟ این چیزا اصلاً بنیادی هست و اصلاً نیازی به توضیح نداره که Slow روی Movement Imparing Effect Immune Target نمیفته. مشخص تر از این هم مگه داریم؟ Debuff اون چیه ؟ مثلاً نوشته که 60 % سرعت شما رو کم میکنه. نباید برداشته شه؟
Movie رو تو همین پست میذارم از Warmane.
یه سوال .. وقتی شما مثلاً نسبت به STUN حالت Immunity دارین Debuff Stun رو شما میفته ؟ موضوع خیلی خیلی ساده هستا...
http://s9.picofile.com/file/8343137468/ ... 1.mp4.html مربوط به Warmane
http://s8.picofile.com/file/8343137500/ ... 0.mp4.html مربوط به کاسپین

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Hyperion22 — شنبه نوامبر 17, 2018 11:22 pm


]]>
2018-11-17T23:17:58+03:30 2018-11-17T23:17:58+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3510#p3510 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Basic Dispels]]>
س م .
همون طور که میدونین بعضی از Spell ها و Ability ها دارای Basic Dispel هستن مثل : Bladestorm(Warrior)----Master`s Call(Hunter)-Hand of Freedom(Paladin)---
Dispersion(Priest Shadow) ---[Bestial Wrath])(Hunter-BM)
شاید چند Spell دیگه هم وجود داشته باشه و من عنوان نکردم که خودتون اضافه کنین.
خب حالا مشکل چیه : وقتی شما یکی از این Spell هارو Use میدین بایستی تمامی Debuff هایی که شما رو Slow میکنن از روی شما Dispel بشه. مثل : Frost Bolt -Cone of Cold - ShadowFlame و غیره.. درسته که اون Slow دیگه روی هیرو شما کار ساز نیست اما باز هم نیازمند Dispel هست و این واسه شما دردسر درست میکنه. مثلاً وقتی شما به خودتون Hand of Freedom میدین بایستی همه ی Slow های شما Dispel شه. (شما Slow نیسین اما Debuff مربوط به Slow از روی شما Dispel نمیشه و این Bug هست). فکر نکنم این موضوع ساده نیازی به Movie داشته باشه اما در صورت نیاز حتماً Movie هم ارائه میکنم. (واسه PVP بسیار حائز اهمیت هست )
یه نکته دیگه اضاف میکنم : در کل Time که این Spell ها فعال هستن نبایستی هیچ گونه Debuff که باعث Slow شدن شما میشه روی شما بیفته (مثلاً کل Time که شما Bestial Wrath رو Use دادین به هیچ وجه نباید Debuff مربوط به Frost Bolt روی شما بیفته (هرچند که Damage رو میده) این واسه تمامی Spell های دارای Basic Dispel صادق هست.

باز شما از تصورات و برداشت های خودت تصمیم گرفتی ! از Spell که خودت مثال زدی میپرسم ، کجای این Spell نوشته Debuff ها رو Remove میکنه ؟
تصویر
در صورتی که Spell قرار باشه از روی شما Debuff برداره اینطور توضیح میده !
تصویر

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Mimiron — شنبه نوامبر 17, 2018 11:17 pm


]]>
2018-11-17T23:15:16+03:30 2018-11-17T23:15:16+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3509#p3509 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Spell : Mirror Image (Mage)]]>
با سلام.
یکی از Spell های کلاس Mage به اسم Mirror Image دارای مشکل هست و مشکلش هم اینه که نباید Modified بشه و اصلا اون Image ها نباید به صورت درصدی STAT از خود هیرو بگیرن . چون اصلاً Pet محصوب نمیشن. ساده تر بگم : Health مربوط به Image ها نباید با افزایش Health خود هیرو تغییر کنه و در حالت نرمال بایستی دارای 4400 HP باشن. منتها در کاسپین این گونه نیست و فثط در حالت لخت Fix هست چون STAT های هیرو BASE هست و STAT اضافی وجود نداره.
SS حالت FIx در Warmane :
http://s8.picofile.com/file/8342852268/ ... 191059.jpg
SS در حالت لخت مربوط به کاسپین :
http://s9.picofile.com/file/8342852400/ ... 191150.jpg
SS در حالتی که هیرو دارای Item هست :
http://s9.picofile.com/file/8342852476/ ... 191232.jpg
همونطور که میبینین با افزایش Stamina هیرو HP > ء Image ها هم اضاف شده و این Bug هست . جون Image اصلاً Pet محسوب نمیشه و نباید STAT های هیرو روش تاُییری بذاره. در مورد STAT های غیر Stamina (مثل Spell Power , غیره ) هم مطمئن نیستم اما احتمال خیلی زیاد اونا هم رو Image اضافه میشن. ممنون میشم چک کنین. ( Fix بودن این Spell واسه PVP مهم هست.)

نکته اول اینکه اصلا مهم نیست توی Warmane این Spell چطور کار میکنه
نکته دوم اینکه قرار نیست Data Base با تصورات شما کار کنه چون این pet نیست پس نباید هیچی Scale بشه !!! نحوه درست Report دادن اول همین پست نوشته شده
چرا باید 4400 تا Hp داشته باشند !؟ چون تو Warmane دیدین ؟
لازم نیست به این پست جواب داده بشه اما فقط برای دانستن سایرین این قسمت مربوط به Mirror Image رو قرار میدم .
Similarly, their health scales with the mage. I have 10.9k life, and my images had ~2230 health. They also had nearly 11k mana, which is more than enough considering their spells cost only ~100 mana and they last only 30 seconds at maximum. They will not run out of mana under normal conditions
الان منظورتون اینه که Pet محسوب میشن ؟
یا میگین در شرایط فعلی Fix هست این Spell ؟
چیزی که نوشتین احتمالاً فقط Comment یکی از Mage ها در سرور های دیگه هست که اونم مطمعناً LVL 80 نبوده.
حالا من میخوام با نوشته خودتون بهتون جواب بدم :
I have 10.9k life, and my images had ~2230 health.
خب شما HP کلاس Mage رو 10.9k کنین ببینین چقدر میشه HP Image.
این کارو هم من براتون میکنم :
http://s9.picofile.com/file/8343032050/ ... 155700.jpg
همونطور که میبینین HP هیرو 10.9k هست و HP Image تقریباً 5200 هست. یعنی حتی با نوشته ای که خودتونم به من جواب دادین درست در نمیاد متاُسفانه...
بهتره Source اطلاعاتی تونو عوض کنین .

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Hyperion22 — شنبه نوامبر 17, 2018 11:15 pm


]]>
2018-11-17T21:45:23+03:30 2018-11-17T21:45:23+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3506#p3506 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Spell : Mirror Image (Mage)]]>
با سلام.
یکی از Spell های کلاس Mage به اسم Mirror Image دارای مشکل هست و مشکلش هم اینه که نباید Modified بشه و اصلا اون Image ها نباید به صورت درصدی STAT از خود هیرو بگیرن . چون اصلاً Pet محصوب نمیشن. ساده تر بگم : Health مربوط به Image ها نباید با افزایش Health خود هیرو تغییر کنه و در حالت نرمال بایستی دارای 4400 HP باشن. منتها در کاسپین این گونه نیست و فثط در حالت لخت Fix هست چون STAT های هیرو BASE هست و STAT اضافی وجود نداره.
SS حالت FIx در Warmane :
http://s8.picofile.com/file/8342852268/ ... 191059.jpg
SS در حالت لخت مربوط به کاسپین :
http://s9.picofile.com/file/8342852400/ ... 191150.jpg
SS در حالتی که هیرو دارای Item هست :
http://s9.picofile.com/file/8342852476/ ... 191232.jpg
همونطور که میبینین با افزایش Stamina هیرو HP > ء Image ها هم اضاف شده و این Bug هست . جون Image اصلاً Pet محسوب نمیشه و نباید STAT های هیرو روش تاُییری بذاره. در مورد STAT های غیر Stamina (مثل Spell Power , غیره ) هم مطمئن نیستم اما احتمال خیلی زیاد اونا هم رو Image اضافه میشن. ممنون میشم چک کنین. ( Fix بودن این Spell واسه PVP مهم هست.)

نکته اول اینکه اصلا مهم نیست توی Warmane این Spell چطور کار میکنه
نکته دوم اینکه قرار نیست Data Base با تصورات شما کار کنه چون این pet نیست پس نباید هیچی Scale بشه !!! نحوه درست Report دادن اول همین پست نوشته شده
چرا باید 4400 تا Hp داشته باشند !؟ چون تو Warmane دیدین ؟
لازم نیست به این پست جواب داده بشه اما فقط برای دانستن سایرین این قسمت مربوط به Mirror Image رو قرار میدم .
Similarly, their health scales with the mage. I have 10.9k life, and my images had ~2230 health. They also had nearly 11k mana, which is more than enough considering their spells cost only ~100 mana and they last only 30 seconds at maximum. They will not run out of mana under normal conditions

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Mimiron — شنبه نوامبر 17, 2018 9:45 pm


]]>
2018-11-17T21:27:27+03:30 2018-11-17T21:27:27+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3505#p3505 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: باگ ‍‍پت Argent Squire - NPC]]>
نوع باگ NPC
با سلام
من دو روز پیش پت Argent Squire‌رو گرفتم. تو ریلم قبلی هم این پت رو داشتم و میتونستم باهاش ترید کنم ولی این سری نمیتونم ترید باهاش کنم. لطفا بررسی کنید.
با تشکر
سلام ،
ممنون از ریپورت شما - به زودی بررسی میشه

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Mimiron — شنبه نوامبر 17, 2018 9:27 pm


]]>
2018-11-17T21:24:53+03:30 2018-11-17T21:24:53+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3504#p3504 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: glyph of felguard]]>
سلام و خسته نباشید خدمت تیم کاسپین
Glyph of felguard کارش اینه که Attack power پت Felguard رو 20% افزایش بده .
قبلا باگ بود و اینکارو نمیکرد اما طی آپدیتی این glyph فیکس شد. اما مجددا متوجه شدم که این glyph دوباره باگ شده و کار نمیده.
چک میشه

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Mimiron — شنبه نوامبر 17, 2018 9:24 pm


]]>
2018-11-17T21:24:36+03:30 2018-11-17T21:24:36+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3503#p3503 <![CDATA[مباحث عمومی • Re: Chaos Bolt + incinerate+Conflagrate (DoT)]]>


یه مشکل اساسی داره Pet Succubus اونم اینه که برای مثال اگه شما قصد داشته باشید کسی رو توسط Petتون CC بدید که اون لحظه با Petتون Line هست ، Pet به سمتش حرکت میکنه و وفتی دقیقا از Line در میاد و شرایط برای CC کردنش محیا میشه ، خیلی واضح بدون هیچ گونه cast هدف رو CC میکنه! :)

ممنون از همه ی شما دوستان که پیگیر Fix شدن سرور هستین ، من 2 تا جواب برای این بحث دارم
1- درمورد Damage Done با تمام Video ها و توضیحاتی که شما وقت گذاشتید و تهیه کردید ما هم تمام Spell های مطرح شده در این قسمت رو کامل بررسی کردیم و با Spell Work همه رو Check کردیم . مشکلی در Damage Done های Warlock وجود نداره و تمام Spell ها طبق محاسباتی که در DBC نوشته شده دقیق انجام میشه .
2- اما در مورد 2 Pet این Class یعنی Felhunter و Succubus برای ما روشن شده که Bug هایی وجود داره چه به ضرر این Class چه به سود این Class ، پس در همین هفته بازنگری کلی رو این 2 Pet صورت میگیره .
هفته تموم شد اما بازنگری...؟
دیگه داخل فروم Spam نکنید - در صورتی که فیکسی صورت بگیره زیر پست اعلام میشه .

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Mimiron — شنبه نوامبر 17, 2018 9:24 pm


]]>
2018-11-17T09:06:43+03:30 2018-11-17T09:06:43+03:30 http://forum.caspiangc.ir/viewtopic.php?t=1799&p=3491#p3491 <![CDATA[مباحث عمومی • glyph of felguard]]> Glyph of felguard کارش اینه که Attack power پت Felguard رو 20% افزایش بده .
قبلا باگ بود و اینکارو نمیکرد اما طی آپدیتی این glyph فیکس شد. اما مجددا متوجه شدم که این glyph دوباره باگ شده و کار نمیده.

آمار و اطلاعات: ارسال شده توسط Unliusxz — شنبه نوامبر 17, 2018 9:06 am


]]>