صفحه 11 از 12

Dodge And Parry Diminishing Returns

ارسال شده: جمعه نوامبر 16, 2018 10:54 pm
توسط Hyperion22
با سلام.
مباحث Report جدیداً یکم پیچیده تر میشه اما به هر حال سعی میکنم خیلی ساده توضیح بدم.
همونطور که میدونین Dodge و Parry دارای Diminishing Returns هستن. حالا Diminishing Returns چیه با یه مثال توضیح میدم.
مثلاً شما یک Target رو Stun میکنین . برای بار اول (در بازه زمانی کوتاه) Target شما به اندازه ی کل Time که اون Spell نوشته (مثلاً 5 ثانیه) Stun میشه. برای بار دوم مثلاً Stun میدین (نباید زیاد بین Stun ها فاصله ای باشه ) دیگه همون اندازه Stun نمیشه بلکه کمتر(مثلاً 2.5 ثانیه) و برای بار بعد باز هم کمتر میشه و اگر دوباره بزنین دیگه IMMUNE میخوره. این مثال رو تا اینجا داشته باشین.(این که شکی توش نیس)
حالا واسه Dodge و Parry هم چنین شرایطی وجود داره. یعنی هیرو شما اگر چند Attack رو در یک بازه زمانی کوتاه پشت سر هم Dodge یا Parry داد دیگه باید وارد بازه ی Diminishing Returns بشه و برای یک مدت کوتاه دیگه Dodge یا Parry نمیده (از هم جدا حساب میشن یعنی Parry دارای DR مخصوص به خودش هست و Dodge هم همینطور ).
در حال حاضر DR در مورد Dodge , Parry مشکل دار هست . یا اصلاً Diminishing Returns وجود نداره در حالت فعلی یا این که ناقص کار میکنه. واسه Block ما Diminishing Returns نداریم.
http://s8.picofile.com/file/8342922968/ ... 151215.jpg
همونطور که میبینین زیر Parry Chance یه عبارت نوشته : Before Diminishing Returns . یعنی قبل از اینکه شما چند تا Parry بدین و وارد DR بشین مثلاً 5 % Parry Chance دارین. و اگه وارد DR شدین دیگه Parry ندارین.(یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه هست)
بعد از اینکه DR تموم بشه Dodge Chance یا Parry Chance شمه به حالت Fix و کامل خودش برمیگرده (در این مورد با DR مربوط به Stun و ... متفاوت هست)
http://s9.picofile.com/file/8342923700/ ... 151219.jpg
http://s9.picofile.com/file/8342923684/ ... 151216.jpg
همونطور که میبینین Block دارای DR نیست.
برای اطلاعات بیشتر :
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/9694049588
https://www.mmo-champion.com/threads/10 ... ng-returns
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

Re: Chaos Bolt + incinerate+Conflagrate (DoT)

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 2:05 am
توسط Hyperion22

تلنت Shaman در هر دو سرور مثل هم بود . من فراموش کردم از تلنت ویدیو بگیرم اما این بار 10 تا ویدیو با کیفیت بالا تهیه کردم که نشه هیچ ایرادی بهش گرفت .
اولش این به فکرم رسید که شاید سوال اشتباست ! شاید دمیج وارلاک زیاد نیست و warrior زیاد دمیج میخوره ! پس این بار اومدم تستمو روی 3 تا Class مختلف انجام دادم . Shaman Resto و Rogue Assassin PVE و Warrior Arms اما دمیج ها هیچ تفاوتی در کاسپین و warmane نداشت . پس چرا مال شما فرق میکنه ؟ آیا به Glyph های Warlock تون دقت کردین ؟ مثلا Glyph of Incinerate به مقدار 5% Damage Done اسپل Incinerate رو زیاد میکنه . یا به Stance Warrior دقت کردین ؟ چون در Berserker stance شما بیشتر damage میخورین و در Def stance کمتر ! در ویدیو شما مشخص نیست... اکه شرایط مثل همه پس دلیل اختلاف چیه ؟
میدونین که Chaos Bolt دارای Cooldown هست و تستش روی 3 class در 2 سرور و منتظر crit زدنش موندن ممکنه ساعت ها وقت بگیره . پس من Chaos Bolt رو فقط روی warrior انجام دادم و روی بقیه class ها از Incinerate استفاده کردم.( همین جوری 5 ساعت وقت گرفت) . شرایط کاملا برابر ه از تلنت و Glyph گرفته تا Stance warrior و رنک اسپل ها
فقط تلنت بعضی کلاس ها تفاوت جزعی داره که هیچ فرقی توی تست ما نداره ( بعد از دیدن ویدیو ها متوجه میشین. )
ابتدا Chaos Bolt روی Warrior در حالت Battle Stance در کاسپین :
https://www.namasha.com/v/VACqIGq2
و در warmane :
https://www.namasha.com/v/QzgEl5yk
Damage اسپل Incinerate روی warrior در حالت Battle stance در کاسپین :
https://www.namasha.com/v/mH4onA2Y
و در warmane :
https://www.namasha.com/v/hdHH9lbs
Damage اسپل Incinerate روی Rogue در کاسپین :
https://www.namasha.com/v/GfyVe21v
و در warmane :
https://www.namasha.com/v/RZeLADdB
Damage اسپل Incinerate روی Shaman در کاسپین :
https://www.namasha.com/v/7KLXCods
و در warmane :
https://www.namasha.com/v/Ud5fMFMh

دمیج ها تفاوتی با هم ندارن . من اومدم با آیتم هم امتحان کردم. با برداشتن چند آیتم تونستم Spell power رو در 2 هیروم مثل هم کنم . تلنت مشخص . glyph مشخص . تلنت Shaman مشخص . Meta Socket مثل هم از Fel Amor و Spell Stone استفاده کردم ( Spell Stone تاثیری روی Damage incinerate نداره ) از Curse of element رنک آخر استفاده شده و غیره ... و اینم بگم Resillience Shaman صفر هست که میبینین...
در کاسپین :
https://www.namasha.com/v/8SkANOb1
و در warmane :
https://www.namasha.com/v/jl6QIHPw
خب این از دمیج وارلاک
در مورد پت که میگین uncast لول Seduction میزنه باید خودتون ویدیو بیارین و توضیح بدین چون من ندیدم و با تست های من اینجوری نمیشه ( شاید حق با شما باشه ) ولی درباره ی Cast time لول Seduction من ویدئو گذاشتم . cast time Seduction به نظر شما فرقی داره با warmane ؟ اینکه میگین در کاسپین الکی زده 0.51 sec و کمتره ؟ من که تفاوتی نمیبینم .
و اما بحث PVE . اگه برگردین به عقب میبینین که اولین پست من ( اصلا دلیل ساخت اکانتم در فروم سرور ) برمیگرده به Soul Fire! وقتی باگ شد من اومدم و گفتم باگه و فیکسش چجوریه در حالی که میتونستم از باگ لذت ببرم ! خودم وارلاک Demonology بازی میکنم و این باک Dps منو کلی بالا میورد ولی من خواسنم فیکس شه ! اطمینان داشته باشید اگه باگی وجود داشته باشه من دوست دارم فیکس شه . شما میگین 20k Dps با Destru زیاده ؟ خیر . شما دارین ICC 25 Normal رو نگاه میکنین و با ICC 25 HC مقایسه ! در Normal زمان Fight ها بسیار کمه... تاکتیکا ساده ... خیلی از Class ها 20k میزنن
توی raid 25 نفره . همیشه 2 وارلاک هست . یکی Demonology به خاطر 10% Spell power و دیگری Affliction به خاطر Dps بالا !
چرا Destru pve توی کاسپین زیاده ؟ چون Rotation آسونی داره ! بسیاری از وارلاکا به من گفتن چون آسونه بازی میکنم ! میگن Rotation Affly سخته !
در همین کاسپین همیشه وارلاک Affly بالای Destru زده ! اگه شما بر عکس اینو دیدین مشکل از وارلاک affly بوده .
این که بدون دلیل بگین زیاد میزنه غیر منطقیه . شاید باگ باشه و من ندونم . ممنون میشم با دلیل ثابت کنین اکه مشکلی وجود داره.
موفق باشید.
یه مشکل اساسی داره Pet Succubus اونم اینه که برای مثال اگه شما قصد داشته باشید کسی رو توسط Petتون CC بدید که اون لحظه با Petتون Line هست ، Pet به سمتش حرکت میکنه و وفتی دقیقا از Line در میاد و شرایط برای CC کردنش محیا میشه ، خیلی واضح بدون هیچ گونه cast هدف رو CC میکنه! :)

ممنون از همه ی شما دوستان که پیگیر Fix شدن سرور هستین ، من 2 تا جواب برای این بحث دارم
1- درمورد Damage Done با تمام Video ها و توضیحاتی که شما وقت گذاشتید و تهیه کردید ما هم تمام Spell های مطرح شده در این قسمت رو کامل بررسی کردیم و با Spell Work همه رو Check کردیم . مشکلی در Damage Done های Warlock وجود نداره و تمام Spell ها طبق محاسباتی که در DBC نوشته شده دقیق انجام میشه .
2- اما در مورد 2 Pet این Class یعنی Felhunter و Succubus برای ما روشن شده که Bug هایی وجود داره چه به ضرر این Class چه به سود این Class ، پس در همین هفته بازنگری کلی رو این 2 Pet صورت میگیره .
هفته تموم شد اما بازنگری...؟

glyph of felguard

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 9:06 am
توسط Unliusxz
سلام و خسته نباشید خدمت تیم کاسپین
Glyph of felguard کارش اینه که Attack power پت Felguard رو 20% افزایش بده .
قبلا باگ بود و اینکارو نمیکرد اما طی آپدیتی این glyph فیکس شد. اما مجددا متوجه شدم که این glyph دوباره باگ شده و کار نمیده.

Re: Chaos Bolt + incinerate+Conflagrate (DoT)

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 9:24 pm
توسط Mimiron


یه مشکل اساسی داره Pet Succubus اونم اینه که برای مثال اگه شما قصد داشته باشید کسی رو توسط Petتون CC بدید که اون لحظه با Petتون Line هست ، Pet به سمتش حرکت میکنه و وفتی دقیقا از Line در میاد و شرایط برای CC کردنش محیا میشه ، خیلی واضح بدون هیچ گونه cast هدف رو CC میکنه! :)

ممنون از همه ی شما دوستان که پیگیر Fix شدن سرور هستین ، من 2 تا جواب برای این بحث دارم
1- درمورد Damage Done با تمام Video ها و توضیحاتی که شما وقت گذاشتید و تهیه کردید ما هم تمام Spell های مطرح شده در این قسمت رو کامل بررسی کردیم و با Spell Work همه رو Check کردیم . مشکلی در Damage Done های Warlock وجود نداره و تمام Spell ها طبق محاسباتی که در DBC نوشته شده دقیق انجام میشه .
2- اما در مورد 2 Pet این Class یعنی Felhunter و Succubus برای ما روشن شده که Bug هایی وجود داره چه به ضرر این Class چه به سود این Class ، پس در همین هفته بازنگری کلی رو این 2 Pet صورت میگیره .
هفته تموم شد اما بازنگری...؟
دیگه داخل فروم Spam نکنید - در صورتی که فیکسی صورت بگیره زیر پست اعلام میشه .

Re: glyph of felguard

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 9:24 pm
توسط Mimiron
سلام و خسته نباشید خدمت تیم کاسپین
Glyph of felguard کارش اینه که Attack power پت Felguard رو 20% افزایش بده .
قبلا باگ بود و اینکارو نمیکرد اما طی آپدیتی این glyph فیکس شد. اما مجددا متوجه شدم که این glyph دوباره باگ شده و کار نمیده.
چک میشه

Re: باگ ‍‍پت Argent Squire - NPC

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 9:27 pm
توسط Mimiron
نوع باگ NPC
با سلام
من دو روز پیش پت Argent Squire‌رو گرفتم. تو ریلم قبلی هم این پت رو داشتم و میتونستم باهاش ترید کنم ولی این سری نمیتونم ترید باهاش کنم. لطفا بررسی کنید.
با تشکر
سلام ،
ممنون از ریپورت شما - به زودی بررسی میشه

Re: Spell : Mirror Image (Mage)

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 9:45 pm
توسط Mimiron
با سلام.
یکی از Spell های کلاس Mage به اسم Mirror Image دارای مشکل هست و مشکلش هم اینه که نباید Modified بشه و اصلا اون Image ها نباید به صورت درصدی STAT از خود هیرو بگیرن . چون اصلاً Pet محصوب نمیشن. ساده تر بگم : Health مربوط به Image ها نباید با افزایش Health خود هیرو تغییر کنه و در حالت نرمال بایستی دارای 4400 HP باشن. منتها در کاسپین این گونه نیست و فثط در حالت لخت Fix هست چون STAT های هیرو BASE هست و STAT اضافی وجود نداره.
SS حالت FIx در Warmane :
http://s8.picofile.com/file/8342852268/ ... 191059.jpg
SS در حالت لخت مربوط به کاسپین :
http://s9.picofile.com/file/8342852400/ ... 191150.jpg
SS در حالتی که هیرو دارای Item هست :
http://s9.picofile.com/file/8342852476/ ... 191232.jpg
همونطور که میبینین با افزایش Stamina هیرو HP > ء Image ها هم اضاف شده و این Bug هست . جون Image اصلاً Pet محسوب نمیشه و نباید STAT های هیرو روش تاُییری بذاره. در مورد STAT های غیر Stamina (مثل Spell Power , غیره ) هم مطمئن نیستم اما احتمال خیلی زیاد اونا هم رو Image اضافه میشن. ممنون میشم چک کنین. ( Fix بودن این Spell واسه PVP مهم هست.)

نکته اول اینکه اصلا مهم نیست توی Warmane این Spell چطور کار میکنه
نکته دوم اینکه قرار نیست Data Base با تصورات شما کار کنه چون این pet نیست پس نباید هیچی Scale بشه !!! نحوه درست Report دادن اول همین پست نوشته شده
چرا باید 4400 تا Hp داشته باشند !؟ چون تو Warmane دیدین ؟
لازم نیست به این پست جواب داده بشه اما فقط برای دانستن سایرین این قسمت مربوط به Mirror Image رو قرار میدم .
Similarly, their health scales with the mage. I have 10.9k life, and my images had ~2230 health. They also had nearly 11k mana, which is more than enough considering their spells cost only ~100 mana and they last only 30 seconds at maximum. They will not run out of mana under normal conditions

Re: Spell : Mirror Image (Mage)

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 11:15 pm
توسط Hyperion22
با سلام.
یکی از Spell های کلاس Mage به اسم Mirror Image دارای مشکل هست و مشکلش هم اینه که نباید Modified بشه و اصلا اون Image ها نباید به صورت درصدی STAT از خود هیرو بگیرن . چون اصلاً Pet محصوب نمیشن. ساده تر بگم : Health مربوط به Image ها نباید با افزایش Health خود هیرو تغییر کنه و در حالت نرمال بایستی دارای 4400 HP باشن. منتها در کاسپین این گونه نیست و فثط در حالت لخت Fix هست چون STAT های هیرو BASE هست و STAT اضافی وجود نداره.
SS حالت FIx در Warmane :
http://s8.picofile.com/file/8342852268/ ... 191059.jpg
SS در حالت لخت مربوط به کاسپین :
http://s9.picofile.com/file/8342852400/ ... 191150.jpg
SS در حالتی که هیرو دارای Item هست :
http://s9.picofile.com/file/8342852476/ ... 191232.jpg
همونطور که میبینین با افزایش Stamina هیرو HP > ء Image ها هم اضاف شده و این Bug هست . جون Image اصلاً Pet محسوب نمیشه و نباید STAT های هیرو روش تاُییری بذاره. در مورد STAT های غیر Stamina (مثل Spell Power , غیره ) هم مطمئن نیستم اما احتمال خیلی زیاد اونا هم رو Image اضافه میشن. ممنون میشم چک کنین. ( Fix بودن این Spell واسه PVP مهم هست.)

نکته اول اینکه اصلا مهم نیست توی Warmane این Spell چطور کار میکنه
نکته دوم اینکه قرار نیست Data Base با تصورات شما کار کنه چون این pet نیست پس نباید هیچی Scale بشه !!! نحوه درست Report دادن اول همین پست نوشته شده
چرا باید 4400 تا Hp داشته باشند !؟ چون تو Warmane دیدین ؟
لازم نیست به این پست جواب داده بشه اما فقط برای دانستن سایرین این قسمت مربوط به Mirror Image رو قرار میدم .
Similarly, their health scales with the mage. I have 10.9k life, and my images had ~2230 health. They also had nearly 11k mana, which is more than enough considering their spells cost only ~100 mana and they last only 30 seconds at maximum. They will not run out of mana under normal conditions
الان منظورتون اینه که Pet محسوب میشن ؟
یا میگین در شرایط فعلی Fix هست این Spell ؟
چیزی که نوشتین احتمالاً فقط Comment یکی از Mage ها در سرور های دیگه هست که اونم مطمعناً LVL 80 نبوده.
حالا من میخوام با نوشته خودتون بهتون جواب بدم :
I have 10.9k life, and my images had ~2230 health.
خب شما HP کلاس Mage رو 10.9k کنین ببینین چقدر میشه HP Image.
این کارو هم من براتون میکنم :
http://s9.picofile.com/file/8343032050/ ... 155700.jpg
همونطور که میبینین HP هیرو 10.9k هست و HP Image تقریباً 5200 هست. یعنی حتی با نوشته ای که خودتونم به من جواب دادین درست در نمیاد متاُسفانه...
بهتره Source اطلاعاتی تونو عوض کنین .

Re: Basic Dispels

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 11:17 pm
توسط Mimiron
س م .
همون طور که میدونین بعضی از Spell ها و Ability ها دارای Basic Dispel هستن مثل : Bladestorm(Warrior)----Master`s Call(Hunter)-Hand of Freedom(Paladin)---
Dispersion(Priest Shadow) ---[Bestial Wrath])(Hunter-BM)
شاید چند Spell دیگه هم وجود داشته باشه و من عنوان نکردم که خودتون اضافه کنین.
خب حالا مشکل چیه : وقتی شما یکی از این Spell هارو Use میدین بایستی تمامی Debuff هایی که شما رو Slow میکنن از روی شما Dispel بشه. مثل : Frost Bolt -Cone of Cold - ShadowFlame و غیره.. درسته که اون Slow دیگه روی هیرو شما کار ساز نیست اما باز هم نیازمند Dispel هست و این واسه شما دردسر درست میکنه. مثلاً وقتی شما به خودتون Hand of Freedom میدین بایستی همه ی Slow های شما Dispel شه. (شما Slow نیسین اما Debuff مربوط به Slow از روی شما Dispel نمیشه و این Bug هست). فکر نکنم این موضوع ساده نیازی به Movie داشته باشه اما در صورت نیاز حتماً Movie هم ارائه میکنم. (واسه PVP بسیار حائز اهمیت هست )
یه نکته دیگه اضاف میکنم : در کل Time که این Spell ها فعال هستن نبایستی هیچ گونه Debuff که باعث Slow شدن شما میشه روی شما بیفته (مثلاً کل Time که شما Bestial Wrath رو Use دادین به هیچ وجه نباید Debuff مربوط به Frost Bolt روی شما بیفته (هرچند که Damage رو میده) این واسه تمامی Spell های دارای Basic Dispel صادق هست.

باز شما از تصورات و برداشت های خودت تصمیم گرفتی ! از Spell که خودت مثال زدی میپرسم ، کجای این Spell نوشته Debuff ها رو Remove میکنه ؟
تصویر
در صورتی که Spell قرار باشه از روی شما Debuff برداره اینطور توضیح میده !
تصویر

Re: Basic Dispels

ارسال شده: شنبه نوامبر 17, 2018 11:22 pm
توسط Hyperion22
س م .
همون طور که میدونین بعضی از Spell ها و Ability ها دارای Basic Dispel هستن مثل : Bladestorm(Warrior)----Master`s Call(Hunter)-Hand of Freedom(Paladin)---
Dispersion(Priest Shadow) ---[Bestial Wrath])(Hunter-BM)
شاید چند Spell دیگه هم وجود داشته باشه و من عنوان نکردم که خودتون اضافه کنین.
خب حالا مشکل چیه : وقتی شما یکی از این Spell هارو Use میدین بایستی تمامی Debuff هایی که شما رو Slow میکنن از روی شما Dispel بشه. مثل : Frost Bolt -Cone of Cold - ShadowFlame و غیره.. درسته که اون Slow دیگه روی هیرو شما کار ساز نیست اما باز هم نیازمند Dispel هست و این واسه شما دردسر درست میکنه. مثلاً وقتی شما به خودتون Hand of Freedom میدین بایستی همه ی Slow های شما Dispel شه. (شما Slow نیسین اما Debuff مربوط به Slow از روی شما Dispel نمیشه و این Bug هست). فکر نکنم این موضوع ساده نیازی به Movie داشته باشه اما در صورت نیاز حتماً Movie هم ارائه میکنم. (واسه PVP بسیار حائز اهمیت هست )
یه نکته دیگه اضاف میکنم : در کل Time که این Spell ها فعال هستن نبایستی هیچ گونه Debuff که باعث Slow شدن شما میشه روی شما بیفته (مثلاً کل Time که شما Bestial Wrath رو Use دادین به هیچ وجه نباید Debuff مربوط به Frost Bolt روی شما بیفته (هرچند که Damage رو میده) این واسه تمامی Spell های دارای Basic Dispel صادق هست.

باز شما از تصورات و برداشت های خودت تصمیم گرفتی ! از Spell که خودت مثال زدی میپرسم ، کجای این Spell نوشته Debuff ها رو Remove میکنه ؟
تصویر
Immunity to Movement Impairing Effects دقیقاً همین منظور رو داره. وقتی شما IMMUNE باشین نسبت به Slow .خب حالا منظور شما چیه ؟ یعنی Debuff ها باستی Immune نشه؟ این چیزا اصلاً بنیادی هست و اصلاً نیازی به توضیح نداره که Slow روی Movement Imparing Effect Immune Target نمیفته. مشخص تر از این هم مگه داریم؟ Debuff اون چیه ؟ مثلاً نوشته که 60 % سرعت شما رو کم میکنه. نباید برداشته شه؟
Movie رو تو همین پست میذارم از Warmane.
یه سوال .. وقتی شما مثلاً نسبت به STUN حالت Immunity دارین Debuff Stun رو شما میفته ؟ موضوع خیلی خیلی ساده هستا...
http://s9.picofile.com/file/8343137468/ ... 1.mp4.html مربوط به Warmane
http://s8.picofile.com/file/8343137500/ ... 0.mp4.html مربوط به کاسپین