Report Bug

بحث درباره World of Warcraft ، این بخش برای سوالان و پشتیبانی نیست .
نمایه کاربر
ShahinDiseases
پست: 32
تاریخ عضویت: چهار شنبه آگوست 15, 2018 1:01 am

Re: Dodge And Parry Diminishing Returns

پستتوسط ShahinDiseases » یک شنبه نوامبر 18, 2018 12:05 am

با سلام.
مباحث Report جدیداً یکم پیچیده تر میشه اما به هر حال سعی میکنم خیلی ساده توضیح بدم.
همونطور که میدونین Dodge و Parry دارای Diminishing Returns هستن. حالا Diminishing Returns چیه با یه مثال توضیح میدم.
مثلاً شما یک Target رو Stun میکنین . برای بار اول (در بازه زمانی کوتاه) Target شما به اندازه ی کل Time که اون Spell نوشته (مثلاً 5 ثانیه) Stun میشه. برای بار دوم مثلاً Stun میدین (نباید زیاد بین Stun ها فاصله ای باشه ) دیگه همون اندازه Stun نمیشه بلکه کمتر(مثلاً 2.5 ثانیه) و برای بار بعد باز هم کمتر میشه و اگر دوباره بزنین دیگه IMMUNE میخوره. این مثال رو تا اینجا داشته باشین.(این که شکی توش نیس)
حالا واسه Dodge و Parry هم چنین شرایطی وجود داره. یعنی هیرو شما اگر چند Attack رو در یک بازه زمانی کوتاه پشت سر هم Dodge یا Parry داد دیگه باید وارد بازه ی Diminishing Returns بشه و برای یک مدت کوتاه دیگه Dodge یا Parry نمیده (از هم جدا حساب میشن یعنی Parry دارای DR مخصوص به خودش هست و Dodge هم همینطور ).
در حال حاضر DR در مورد Dodge , Parry مشکل دار هست . یا اصلاً Diminishing Returns وجود نداره در حالت فعلی یا این که ناقص کار میکنه. واسه Block ما Diminishing Returns نداریم.
http://s8.picofile.com/file/8342922968/ ... 151215.jpg
همونطور که میبینین زیر Parry Chance یه عبارت نوشته : Before Diminishing Returns . یعنی قبل از اینکه شما چند تا Parry بدین و وارد DR بشین مثلاً 5 % Parry Chance دارین. و اگه وارد DR شدین دیگه Parry ندارین.(یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه هست)
بعد از اینکه DR تموم بشه Dodge Chance یا Parry Chance شمه به حالت Fix و کامل خودش برمیگرده (در این مورد با DR مربوط به Stun و ... متفاوت هست)
http://s9.picofile.com/file/8342923700/ ... 151219.jpg
http://s9.picofile.com/file/8342923684/ ... 151216.jpg
همونطور که میبینین Block دارای DR نیست.
برای اطلاعات بیشتر :
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/9694049588
https://www.mmo-champion.com/threads/10 ... ng-returns
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا

Hyperion22
پست: 30
تاریخ عضویت: سه شنبه اکتبر 16, 2018 11:48 pm
محل اقامت: Shiraz

Re: Dodge And Parry Diminishing Returns

پستتوسط Hyperion22 » یک شنبه نوامبر 18, 2018 7:04 am

با سلام.
مباحث Report جدیداً یکم پیچیده تر میشه اما به هر حال سعی میکنم خیلی ساده توضیح بدم.
همونطور که میدونین Dodge و Parry دارای Diminishing Returns هستن. حالا Diminishing Returns چیه با یه مثال توضیح میدم.
مثلاً شما یک Target رو Stun میکنین . برای بار اول (در بازه زمانی کوتاه) Target شما به اندازه ی کل Time که اون Spell نوشته (مثلاً 5 ثانیه) Stun میشه. برای بار دوم مثلاً Stun میدین (نباید زیاد بین Stun ها فاصله ای باشه ) دیگه همون اندازه Stun نمیشه بلکه کمتر(مثلاً 2.5 ثانیه) و برای بار بعد باز هم کمتر میشه و اگر دوباره بزنین دیگه IMMUNE میخوره. این مثال رو تا اینجا داشته باشین.(این که شکی توش نیس)
حالا واسه Dodge و Parry هم چنین شرایطی وجود داره. یعنی هیرو شما اگر چند Attack رو در یک بازه زمانی کوتاه پشت سر هم Dodge یا Parry داد دیگه باید وارد بازه ی Diminishing Returns بشه و برای یک مدت کوتاه دیگه Dodge یا Parry نمیده (از هم جدا حساب میشن یعنی Parry دارای DR مخصوص به خودش هست و Dodge هم همینطور ).
در حال حاضر DR در مورد Dodge , Parry مشکل دار هست . یا اصلاً Diminishing Returns وجود نداره در حالت فعلی یا این که ناقص کار میکنه. واسه Block ما Diminishing Returns نداریم.
http://s8.picofile.com/file/8342922968/ ... 151215.jpg
همونطور که میبینین زیر Parry Chance یه عبارت نوشته : Before Diminishing Returns . یعنی قبل از اینکه شما چند تا Parry بدین و وارد DR بشین مثلاً 5 % Parry Chance دارین. و اگه وارد DR شدین دیگه Parry ندارین.(یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه هست)
بعد از اینکه DR تموم بشه Dodge Chance یا Parry Chance شمه به حالت Fix و کامل خودش برمیگرده (در این مورد با DR مربوط به Stun و ... متفاوت هست)
http://s9.picofile.com/file/8342923700/ ... 151219.jpg
http://s9.picofile.com/file/8342923684/ ... 151216.jpg
همونطور که میبینین Block دارای DR نیست.
برای اطلاعات بیشتر :
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/9694049588
https://www.mmo-champion.com/threads/10 ... ng-returns
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا
درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

نمایه کاربر
ShahinDiseases
پست: 32
تاریخ عضویت: چهار شنبه آگوست 15, 2018 1:01 am

Re: Dodge And Parry Diminishing Returns

پستتوسط ShahinDiseases » دو شنبه نوامبر 19, 2018 5:16 am

با سلام.
مباحث Report جدیداً یکم پیچیده تر میشه اما به هر حال سعی میکنم خیلی ساده توضیح بدم.
همونطور که میدونین Dodge و Parry دارای Diminishing Returns هستن. حالا Diminishing Returns چیه با یه مثال توضیح میدم.
مثلاً شما یک Target رو Stun میکنین . برای بار اول (در بازه زمانی کوتاه) Target شما به اندازه ی کل Time که اون Spell نوشته (مثلاً 5 ثانیه) Stun میشه. برای بار دوم مثلاً Stun میدین (نباید زیاد بین Stun ها فاصله ای باشه ) دیگه همون اندازه Stun نمیشه بلکه کمتر(مثلاً 2.5 ثانیه) و برای بار بعد باز هم کمتر میشه و اگر دوباره بزنین دیگه IMMUNE میخوره. این مثال رو تا اینجا داشته باشین.(این که شکی توش نیس)
حالا واسه Dodge و Parry هم چنین شرایطی وجود داره. یعنی هیرو شما اگر چند Attack رو در یک بازه زمانی کوتاه پشت سر هم Dodge یا Parry داد دیگه باید وارد بازه ی Diminishing Returns بشه و برای یک مدت کوتاه دیگه Dodge یا Parry نمیده (از هم جدا حساب میشن یعنی Parry دارای DR مخصوص به خودش هست و Dodge هم همینطور ).
در حال حاضر DR در مورد Dodge , Parry مشکل دار هست . یا اصلاً Diminishing Returns وجود نداره در حالت فعلی یا این که ناقص کار میکنه. واسه Block ما Diminishing Returns نداریم.
http://s8.picofile.com/file/8342922968/ ... 151215.jpg
همونطور که میبینین زیر Parry Chance یه عبارت نوشته : Before Diminishing Returns . یعنی قبل از اینکه شما چند تا Parry بدین و وارد DR بشین مثلاً 5 % Parry Chance دارین. و اگه وارد DR شدین دیگه Parry ندارین.(یه بازه ی زمانی خیلی کوتاه هست)
بعد از اینکه DR تموم بشه Dodge Chance یا Parry Chance شمه به حالت Fix و کامل خودش برمیگرده (در این مورد با DR مربوط به Stun و ... متفاوت هست)
http://s9.picofile.com/file/8342923700/ ... 151219.jpg
http://s9.picofile.com/file/8342923684/ ... 151216.jpg
همونطور که میبینین Block دارای DR نیست.
برای اطلاعات بیشتر :
https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/9694049588
https://www.mmo-champion.com/threads/10 ... ng-returns
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا
درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

من تمام 3 لینک معتبری که گداشتی رو خوندم اما چیزی که تایید کنه بعد از Parry یا Dodge دادن چند Attack ، شما Parry IMMUNE یا Dodge IMMUNE بشید پیدا نکردم و برعکسش چیزی که پیدا کردم این بود که چیزی به اسم Dodge IMMUNE یا Parry IMMUNE وجود نداره و اینکه Before Diminishing Returns روی استات های Avoidance تاثیرش با Crown Control Effect متفاوته

There is no "reset" to DR. As you acquire more dodge/parry rating, the ratings provide less and less points of dodge/parry percentage


یه توضیح مختصر میدم :1- Before Diminishing Returns رو ترجمه نکنید چون با ترجمه کردن دچار اشتباه میشد -2- Before Diminishing Returns یه قانونه و برای هر استاتی متفاوته ، اگه شما میبینید که زیر Parry یا Dodge این قانون نوشته شده یعنی از این قانون پیروی میکنه

اگه ممکنه اون قسمت لینک که حرف شما رو تایید میکنه رو اینجا کپی کنید .

ممنون

Hyperion22
پست: 30
تاریخ عضویت: سه شنبه اکتبر 16, 2018 11:48 pm
محل اقامت: Shiraz

Re: Dodge And Parry Diminishing Returns

پستتوسط Hyperion22 » دو شنبه نوامبر 19, 2018 9:05 pm




Before Diminishng Returns روی Dodge و Parry و حتی Defense معنیه دیگه ای میده و تاثیرش مثله تاثیری که روی Crowd Control Effects میذاره نیست ( همون Stun که مثال زدید)
Before Diminishing Returns روی Parry و Dodge Chance اینگونه کار میکنه که شما به طور مثال اگه 20% parry chance داشته باشید و بخواهید 21% بکنید شاید بتونید با 2 تا سوکت 20 parry rating این کار رو بکنید ولی اگه 40% parry Chance داشته باشید و بخواهید 41% بکنید ، شاید حتی با 4 تا سوکت 20 Parry rating هم به 41% نرسه ! دقیقا تعریفش مثله Mitigation Damage مربوط به Armor هست ولی با این تفاوت که Armor دارای Before Diminishing Return نیست

این لینکنی که خودتون دادی هم دقیقا حرف منو تایید میکنه!
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812

avoidance diminishing returns are quite unlike the limitations on crowd control spells

As you gain higher and higher chances to dodge, parry, or be missed each of those stats becomes increasingly more expensive.

At level 80 a warrior will gain +1.99% parry chance from their first 90 parry rating. However if we give that same warrior 900 parry rating they will gain only +14.42% parry chance.

To put it another way for that level 80 warrior to go from 0% to 1% parry requires 45 parry rating but to go from 20% to 21% parry requires 136 parry rating.


منظور از Avoidance همان مجموعه ی Dodge Chance , Parry chance و Miss Chance میباشد
بالا
درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

من تمام 3 لینک معتبری که گداشتی رو خوندم اما چیزی که تایید کنه بعد از Parry یا Dodge دادن چند Attack ، شما Parry IMMUNE یا Dodge IMMUNE بشید پیدا نکردم و برعکسش چیزی که پیدا کردم این بود که چیزی به اسم Dodge IMMUNE یا Parry IMMUNE وجود نداره و اینکه Before Diminishing Returns روی استات های Avoidance تاثیرش با Crown Control Effect متفاوته

There is no "reset" to DR. As you acquire more dodge/parry rating, the ratings provide less and less points of dodge/parry percentage


یه توضیح مختصر میدم :1- Before Diminishing Returns رو ترجمه نکنید چون با ترجمه کردن دچار اشتباه میشد -2- Before Diminishing Returns یه قانونه و برای هر استاتی متفاوته ، اگه شما میبینید که زیر Parry یا Dodge این قانون نوشته شده یعنی از این قانون پیروی میکنه

اگه ممکنه اون قسمت لینک که حرف شما رو تایید میکنه رو اینجا کپی کنید .

ممنون
سلام و درود مجدد به شما.
نخیر ما اصلاً چیزی به اسم Immune برا Dodge و Parry نداریم .
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812
این جمله رو پیدا کنین :
Or after dodging, the chance is reduced further and further until an actually attack lands. After that your dodge chance gets refreshed back to full strength
من اون مثال Immune رو اصلاً واسه نوع دیگه ای از DR زدم. بله معلومه که کاملاً متفاوت هست . میگم یه خورده پیچیدس.
حالا این که بعد از این که زیاد Parry دادین مثلاً و وارد بازه ی DR شدین دیگه همون قدر Parry Chance که از اول داشتین رو ندارین. بعد از این که یک Attack رو هیرو شما Hit شد Parry Chance شما به حالت اولیه بر میگرده . (متفاوته با DR مربوط به CCE ) البته واسه Parry چنین اتفاقی خیلی خیلی نادر هست و بیشتر مربوط به کلاس هایی هست که Dodge Chance بسیار بالایی هستن و یا میشن(با استفاده از Spell هاشون) مثل Rogue یا Feral Druid . چون خیلی محاله شما چندین Attack رو پشت هم Parry بدین اما در مورد Dodge یک امر ممکن هست . در مورد این قسمت از DR خیلی مطلب نوشته نشده و چون WOTLK کلاً دیگه پروندش بسته شده خیلی از موضوع ها بهش ساخته و پرداخته نشده. واسه دونستن خیلی از این نکات بایستی دوستانی داشته باشین که حالا یا در ساخت بازی دخالت داشتن یا اطلاعات بالایی دارن ..
یکی از مشکلات هم دقیقاً همینه که چون WOTLK دیگه دورانش تموم شده یه سری چیزا که مربوط به Patch های بالا تر هست رو نسبت میدن به همین Patch. مخصوصاً Source هایی مثل Wowhead و ... که دیگه Up to Date نیستن واسه WOTLK.
همین جمله بالا هم که من خیلی شانسی پیداش کردم هم اگه نبود کلاً هیچ منبعی نداشتم. اما چون پیگیر شدین یعد از کلی جست و جو کردن واستون پیدا کردم میتونین اینجا بخونین :
https://forums.galaxy-of-heroes.starwar ... -dodge-ect
جمله اصلی اگه وقت نداشتین اینه :
You Dodge an attack, and your hero has a 2 turn window with a lower chance to dodge (but you still could...just less of a chance). If you don't Dodge within those two turns, you go back to your normal rate, and if you do, it resets your "turn cooldown" and you have an even lower chance.
اینها تئوری DR هستن . و اون چیزی هم که برای Chance شما میگین کاملاً درسته اما DR فقط واسه Chance نیست.
راستش من چون فکر میکردم کسی(البته به غیر از شما ;) ) راجع به DR مربوط به Dodge و Parry چیزی نمیدونه یه مثالی زدم که تا حدودی متوجه خود DR بشن کسایی که مطالب رو میخونن.. وگرنه حرفای شما راجع به تفاوت DR مربوط به Dodge n Parry با DR مربوط به CCE درسته.
امیدوارم ابهامی پیش نیاد.

نمایه کاربر
-ST-
Site Admin
پست: 24
تاریخ عضویت: شنبه اکتبر 21, 2017 3:53 am

Re: Succubus.

پستتوسط -ST- » یک شنبه نوامبر 25, 2018 2:28 am

خب سلام به همگی دوستان عزیز و دست اندر کار... ;)
بالاخره تونستم Movie رو که گویای Bug های بسیار بسیار زیادی واسه Pet کلاس Warlock هست رو بگیرم.
توضیحات که قبلاً راجع به Pet بود رو داده بودم. ابتدا Movie رو ببینین بعدش توضیحات رو بخونین.
لینک: http://s8.picofile.com/file/8342754134/ ... 2.mp4.html

خب دوستان عزیز. همونطور که میبینین Pet بدون هیچ گونه Cast time به راحتی هر چه تمام تر داره Seduction رو میزنه..
نکته جالب تر !!! همون طور که میبینین از حالت Invisibility هم بیرون نیومده !!
حالا نکته خیلی خیلی خیلی جالب تر 8-) ! همون طور که میبینین هیچ منبعی (Mana ) هم مصرف نمیکنه ! :!: در صورتی که Mana Cost اون Spell برای Pet تقریباً 700 تاست !چی از این بهتر !
با اون همه Damage که میده این کلاس باحال.. این همه Bug هم داره ( بقیش رو بعداً Movie میگیرم) . 3 تا Bug تو یه Movie خیلی کوتاه.. جالبه نه؟ 8-)

قضاوت با شما :roll:
ابتدا تشکر میکنم از شما که از طریق فروم گزارش باگ خودتون رو انجام میدهید .
این باگ نیز فیکس شد و در آپدیت بعدی بر روی سرور اعمال خواهد شد .

نمایه کاربر
ShahinDiseases
پست: 32
تاریخ عضویت: چهار شنبه آگوست 15, 2018 1:01 am

Re: Dodge And Parry Diminishing Returns

پستتوسط ShahinDiseases » جمعه دسامبر 28, 2018 4:01 am


درود بر شما. معلومه که شما در مورد Chance ها دارین درست صحبت میکنین. اما برای این DR فقط همین نیست. یعنی شما Dodge رو 100% هم بکنین (مثلاً با Evasion) اینطوری نیست که همه Attack های ورودی رو Dodge بدین. (اینو میشه تست کرد و میتونین تو سرورای دیگه این کارو بکنین.)
اما در مورد Chance ها کاملاً حرف شما درسته و من اصلاً در مورد افزایش Chance صحبتی نکردم در زمینه DR. یه خورده پیچیدس. چند قسمتی هست و یکی از 3 Link که بالا هست تقریباً اوایل صفحه همینو نوشته. Before Diminishing Returns یعنی قبل از این که وارد DR شین X مقدار Chance دارین. حالا بالا بردنش کلاً یه قسمت دیگه ای از DR هست که بیشتر به PVE مربوطه تا Pvp.

من تمام 3 لینک معتبری که گداشتی رو خوندم اما چیزی که تایید کنه بعد از Parry یا Dodge دادن چند Attack ، شما Parry IMMUNE یا Dodge IMMUNE بشید پیدا نکردم و برعکسش چیزی که پیدا کردم این بود که چیزی به اسم Dodge IMMUNE یا Parry IMMUNE وجود نداره و اینکه Before Diminishing Returns روی استات های Avoidance تاثیرش با Crown Control Effect متفاوته

There is no "reset" to DR. As you acquire more dodge/parry rating, the ratings provide less and less points of dodge/parry percentage


یه توضیح مختصر میدم :1- Before Diminishing Returns رو ترجمه نکنید چون با ترجمه کردن دچار اشتباه میشد -2- Before Diminishing Returns یه قانونه و برای هر استاتی متفاوته ، اگه شما میبینید که زیر Parry یا Dodge این قانون نوشته شده یعنی از این قانون پیروی میکنه

اگه ممکنه اون قسمت لینک که حرف شما رو تایید میکنه رو اینجا کپی کنید .

ممنون
سلام و درود مجدد به شما.
نخیر ما اصلاً چیزی به اسم Immune برا Dodge و Parry نداریم .
https://www.wowhead.com/forums&topic=138812
این جمله رو پیدا کنین :
Or after dodging, the chance is reduced further and further until an actually attack lands. After that your dodge chance gets refreshed back to full strength
من اون مثال Immune رو اصلاً واسه نوع دیگه ای از DR زدم. بله معلومه که کاملاً متفاوت هست . میگم یه خورده پیچیدس.
حالا این که بعد از این که زیاد Parry دادین مثلاً و وارد بازه ی DR شدین دیگه همون قدر Parry Chance که از اول داشتین رو ندارین. بعد از این که یک Attack رو هیرو شما Hit شد Parry Chance شما به حالت اولیه بر میگرده . (متفاوته با DR مربوط به CCE ) البته واسه Parry چنین اتفاقی خیلی خیلی نادر هست و بیشتر مربوط به کلاس هایی هست که Dodge Chance بسیار بالایی هستن و یا میشن(با استفاده از Spell هاشون) مثل Rogue یا Feral Druid . چون خیلی محاله شما چندین Attack رو پشت هم Parry بدین اما در مورد Dodge یک امر ممکن هست . در مورد این قسمت از DR خیلی مطلب نوشته نشده و چون WOTLK کلاً دیگه پروندش بسته شده خیلی از موضوع ها بهش ساخته و پرداخته نشده. واسه دونستن خیلی از این نکات بایستی دوستانی داشته باشین که حالا یا در ساخت بازی دخالت داشتن یا اطلاعات بالایی دارن ..
یکی از مشکلات هم دقیقاً همینه که چون WOTLK دیگه دورانش تموم شده یه سری چیزا که مربوط به Patch های بالا تر هست رو نسبت میدن به همین Patch. مخصوصاً Source هایی مثل Wowhead و ... که دیگه Up to Date نیستن واسه WOTLK.
همین جمله بالا هم که من خیلی شانسی پیداش کردم هم اگه نبود کلاً هیچ منبعی نداشتم. اما چون پیگیر شدین یعد از کلی جست و جو کردن واستون پیدا کردم میتونین اینجا بخونین :
https://forums.galaxy-of-heroes.starwar ... -dodge-ect
جمله اصلی اگه وقت نداشتین اینه :
You Dodge an attack, and your hero has a 2 turn window with a lower chance to dodge (but you still could...just less of a chance). If you don't Dodge within those two turns, you go back to your normal rate, and if you do, it resets your "turn cooldown" and you have an even lower chance.
اینها تئوری DR هستن . و اون چیزی هم که برای Chance شما میگین کاملاً درسته اما DR فقط واسه Chance نیست.
راستش من چون فکر میکردم کسی(البته به غیر از شما ;) ) راجع به DR مربوط به Dodge و Parry چیزی نمیدونه یه مثالی زدم که تا حدودی متوجه خود DR بشن کسایی که مطالب رو میخونن.. وگرنه حرفای شما راجع به تفاوت DR مربوط به Dodge n Parry با DR مربوط به CCE درسته.
امیدوارم ابهامی پیش نیاد.
سلام

این جمله رو اصلا هر جور سعی کردم نتونستم قبول کنم :) :

حالا این که بعد از این که زیاد Parry دادین مثلاً و وارد بازه ی DR شدین دیگه همون قدر Parry Chance که از اول داشتین رو ندارین.

ولی بازم خوبه که پلیر هایی تو ایران وجود داره که این مقدار اطلاعات رو از بازی که میکنن دارن

نمایه کاربر
ShahinDiseases
پست: 32
تاریخ عضویت: چهار شنبه آگوست 15, 2018 1:01 am

Re: Report Bug

پستتوسط ShahinDiseases » جمعه دسامبر 28, 2018 4:08 am

سلام

Parry Chance هنوز فیکس نشده ؟


بازگشت به “مباحث عمومی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان